Продуктите, които предлагаме са официално лицензирани и налични на склад при нас или наш партньор. Когато изпратим пратката ви с Еконт, ние ще ви уведомим чрез имейл. Плащането е с наложен платеж, с което гарантираме, че ще платите чак, когато сте видели и харесали поръчката си.
Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. Най-често срокът за доставка е 2 работни дни. Срокът може да е по-дълъг ако населеното ви място се обслужва по определен график от куриерска фирма Еконт. При извънредни обстоятелства „ГИЙКИ” си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.
Под бутона за поръчка на всеки продукт и в страницата “Детайли по поръчката” пише времето за доставка съобразено с продуктите, които разглеждате или продуктите във Вашата количка. Продуктите, които са налични на склад при нас са със срок за доставка до 2 работни дни, освен ако не е упоменато друго на страницата на самия продукт.
При поръчка на стоки на стойност над 99 лв. доставката е за сметка на „Гийки”. Стандартните цени за доставка са 4.90лв. до офис на Еконт Експрес и 5.90лв. до вашия адрес. Всички допълнителни такси, след като пратката е изпратена, например “промяна на начин на доставка от адрес до офис” (ако не сте на зададения адрес при посещение от куриер), са за ваша сметка и са събирани и начислявани от Еконт Експрес.
Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез куриер до посочен от Потребителя офис или адрес за доставка на територията на Република България. Доставката е за сметка на Потребителя, освен ако противното не е изрично указано на https://www.geeky.bg/ .
Преди изпращане на поръчаната стока, „ГИЙКИ” има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.
„ГИЙКИ“ не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.
„ГИЙКИ” си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.
Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас от тук.
Към Магазина Към Количката