Контакт

Често задавани въпроси

Моля, прочетете Често Задавани Въпроси

Какво са EXTRA продукти?

продуктите ( ) са артикули, чиято цена щеше да е твърде висока ако ги изпращахме самостоятелно. За да поддържаме цената им ниска, трябва да ги комбинирате с други продукти така, че общата стойност на вашата поръчка да бъде над 15лв. с ДДС, без включена цена на доставка.

Начин и цена на доставка

Работим с куриерска фирма Еконт, които бързо и сигурно доставят пратките до вашия адрес или техен офис с възможност за преглед преди да платите. При поръчка на стоки на стойност над 100 лв. с ДДС доставката е за сметка на „Гийки”. 

Стандартните цени за доставка са 3.99лв. до офис на Еконт Експрес и 4.99лв. до вашия адрес. Всички допълнителни такси, след като пратката е изпратена, например "промяна на начин на доставка от адрес до офис" (ако не сте на зададения адрес при посещение от куриер), са за ваша сметка и са събирани и начислявани от Еконт Експрес.

Колко време отнема доставката?

Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. Най-често срокът за доставка е 2-4 работни дни. Срокът може да е по-дълъг ако населеното ви място се обслужва по определен график от куриерска фирма Еконт. При извънредни обстоятелства „ГИЙКИ” си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Под бутона за поръчка на всеки продукт и в страницата „Детайли по поръчката“ пише времето за доставка съобразено с продуктите, които разглеждате или продуктите във Вашата количка. Продуктите, които са налични на склад при нас са със срок за доставка до 2 работни дни. Продуктите, предлагани от наши партньори са със срок за доставка до 4 работни дни. Когато количката ви съдържа един или повече продукти, налични при нас, и един или повече продукти налични при наш партньор, тогава срокът за доставка на цялата количка е по-дългият (до 4 работни дни).

Какви методи за плащане предлагате?

За момента предлагаме единствено опция за наложен платеж с възможност за проверка на пратката преди плащане.

Добре ли се пази информацията ми?

Да! Използваме SSL сертификат, чрез който информацията ви е криптирана и се пази на сигурно място. Също така „ГИЙКИ” ЕООД е регистриран като администратор на лични данни и притежава Удостоверение за администратор на лични данни № 248407.

Какво става след като поръчам?

След като направите поръчка ще получите имейл за потвърждение. Когато изпратим пратката ви, ще получите втори имейл с информация, че пратката е изпратена и може да я очаквате скоро.

В случай, че не намирате отговор на въпроса си и мислите, че не бихме могли да ви помогнем по имейл, бихте могли да се свържете с нас на 0894050077 в делнични дни (пон-пет) между 9:00 и 17:00 часа.

 

ПИШЕТЕ НИ АКО ИМАТЕ НУЖДА ОТ СЪДЕЙСТВИЕ

Използвайте формата за контакт или ни пишете директно на contacts кльомба geeky.bg